Sunday, July 26, 2009

Tag dr Yongu-Des

ho2... agak excited disini..

1. Ape perasaan anda sekarang?
tatau..sedey psl karyawan Yasmin Ahmand bru jew meninggal duniaa
2. Saya nak makan?
Cheesecake n Laksa Kuale
3. Saya tak suka?
X suke ble org ckp aq sombong..sbeno nyew aq ni pemalu..huhu..one more thing, aq takowt ble aq mule lpe pada yg maha esa..takowt sgt mati dlm keadaan tgh buat kemungkaran..

4. Impian saya?
x kesah la mcm2 mane pown impian aq (psl ade byk sgt) just hope ape2 jew rezeki yg Allah bg aq x lupe utk bersyukur n tak lupe diri

5. Haiwan yang saya tak suka?
Lipas
6. Saya harapkan?
dapat anugerah Dekan!!!!!

7. Jika boleh putarkan masa?
aq x nk jdi kwn baik dgn Shafiq n nk marah die bile die bwt jatuh mp4 aq dolu, n xnk bg muke sgt, nk tgk, die pijak kpale/respect aq ke x afterwards..?

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Wallahualam..

9. Handphone saya adalah sebuah?
Handphone saya adalah sebuah phone yg tunggu mase nk kene trade in jew raye ni..haha
10. Saya pernah bercinta sebanyak?
sape yg x pernah bercinta? Sume org la! Aq cinta pd yg maha esa dn Rasulullah yg aq rindu sgt2! Rase nk je wade time khutbah terakhir baginda..slain dr tuh, cinta sesame manusia sekeliling pown pnting gk..

11. Saya suka pada?
Akaun (psl terpakse suke psl nk Dekan!!) ske Cheesecake n ske on9!

12. Kawan-kawan saya?
ckp jew psl kwn, tetibe popup muke Dato/Bob Kamal..huhu..psl die yg paling prominent

13. Pernah dikhianati?
penah

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
just doakan die dpt hidayah n aq plawk akn muhasabah diri sp lade sbb tuhan uji aq mcm tuh

15.Siapakah yang mahu anda tag?
All Followers especially Cik Wawa, Nina, n sape2 la psl aq rase cm org dh mls nk wt tag..so korunk nk amik la..

1 comment:

cik wawaa said...

kite jugak yg kenee. debushh. wakakak :P

themes

My Favorite Blogs